Σωματική άσκηση και υπέρταση

Εκτύπωση

Η σωματική άσκηση μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της πίεσης. Ασκηθείτε συστηματικά, κατόπιν συνεννόησης με τον ιατρό σας, ξεκινήστε την αεροβική άσκηση για 30-40 λεπτά την ημέρα, τουλάχιστον 4-5 φορές την εβδομάδα.

Παρακάτω σας προτείνουμε ορισμένες μορφές ασκήσεων:Περπάτημα

Περπάτημα:

Τρέξιμο:

Ποδήλατο:

Κολύμβηση:

Ηλικιωμένοι >65 ετών:

Οποιαδήποτε δραστηριότητα όσο ασήμαντη και αν είναι, συμβάλλει στην καλυτέρευση της υγείας σας.

Πηγή: Ρίξτε την πίεση με άσκηση - Ελληνική Εταιρεία Υπέρτασης

Ετικέτες: , , , , , , ,
Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά